18. joulukuuta 2010

all I really want is you

Vaikka sata kertaa olenkin linkittänyt, kuunnelkaa silti tämä: Follow Through. Ihana ihana kappale. Kuunnelkaa erityisesti sanoja. Kaunis biisi, melodia on täydellinen. G on lahjakas! Tämä on sataprosenttisesti mun kappale.

Söpö lumiukko, joka on ollut meillä kauan.
Äiti sitten rohkeni polttaa siltä hatusta puolet ennen kuin se pelastettiin :(




Jos nyt saisin päättää, remontoisin huoneeni uudestaan. Kuinka erilainen siitä tulisikaan... Vähän harmittaa, että päädyin tähän valintaan... mutta silti. Rakastan tätä. Ruskean seinän voisin tosin taikoa tiehensä. Harmaa, ruskea ja valkoinen ovat lempivärejäni, mutta tästä ruskeasta seinästä piti tulla erisävyinen... Jo maalikaupassa katselin myyjän näyttäessä purkkia sen tultua siitä hutkuttavasta vehkeestä, että nyt on kyllä ihan varmaan väärä sävy. Ja niin kävi. Shit.

Harrastin lapsena pianon soittoa. Kaduttaa että lopetin. Silloin se ei vaan enää kiinnostanut. Olin liian äkkipikainen (olen yhä), mutta ei lapselta varmaan paljon kärsivällisyyttä voi odottaakaan. Olisi hienoa osata soittaa... missään muussa soittimessa ei ole yhtä kaunista ääntä. A sad piano song from Japan.

Mietittiin joku päivä bussissa J:n kanssa, miten paljon elämä on muuttunut vuodessa. Noin vuosi sitten me vasta tutustuttiin. Tuntuu, että toisille on tapahtunut paljon enemmän - näille ihmisille, joiden kanssa eniten olen.  On omaa asuntoa, omaa autoa, töitä, opiskelua, poikaystävää, kihloihin menoa. Ja sitten olen minä. Vain minä.

Onko yksin eläminen elämisen arvoista? Miltä tuntuu herätä joka aamu yksin?

Mulla on tapana ihastua aina kusipäihin. Miksiköhän?

Oletteko koskaan kuulleet tätä? Se oli joskus yksi lempparibiiseistäni. Suzanne Vega kirjoitti sen väkivallan kohteeksi joutuneesta lapsesta. On kaksi asiaa joita en ymmärrä - eläinrääkkäys ja lasten kaltoinkohtelu tai pahoinpitely. Itken jo kun katson Eläintenpelastustiimiä. En voi käsittää, miten joku voi satuttaa viatonta eläintä. Miten esimerkiksi koiratappelut voivat jonkun mielestä olla hauskoja tai hyvää ajanvietettä? Joku oksettava kusipää oli (Suomessa) heittänyt kaksi koiraa alas parvekkeelta mielenosoitukseksi. Mun mielestä tällaisille ihmisille saisi tehdä samalla tavalla.

Ei kommentteja: