13. huhtikuuta 2011

muistaako kukaan?

Mä ja Saara tehdään terveystiedon esitelmä unesta, ja me käytiin tänään kirjastossa lainaamassa aiheeseen liittyviä kirjoja. Valitsin kaksi tosi mielenkiintoista oopusta ja aion alkaa heti tänään lukea. Sormeni syyhyävät jo...

Jotenkin taas tuntuu valoisammalta, siis elämä yleensä eikä vain sää ulkona.


Kasvaa vuosien paino
meidät pian alleen musertaa
Käy jalkoihin tyly asfaltti
unet ohuiksi kuluttaa


Olen taas nähnyt kauheita unia, kuten sellaista että jättimäinen valkoinen rapu tarrautui käsivarteen ja puri sitä älyttömän lujaa. Tuntui siltä kuin sillä olisi ollut kymmenen suuta. Yöks.

Nyt kuuntelen J. Karjalaista ja luen lehtijuttua miehestä, josta hän teki laulun Verinen mies.

P.S. Mun iki-ihana uusi mattoni tuli tänään! Se ei ole aivan sellainen joksi sitä luulin mutta hyvä silti.

2 kommenttia:

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Toi linkkaamasi biisi esitettiin meidän yo-juhlassa joskus sata vuotta sitten, muistatkos sellaista ohjelmanumeroa? Matto oli kiva :) Ja sori, ku olin vähä äksy, oon niin rätti aina töiden jälkee ja käyn silti ylikierroksilla vielä enkä osaa rauhottua. Seliseli...

J kirjoitti...

Joo tai en muista mut oot kyl kertonu et se laulettiin siellä. Olin niin pieni sillon etten voi muistaa.. :D Matto on suuppaatruuppaaihana<3

Ei se mitää.