3. toukokuuta 2011

go lions!

Inhottavan kipeä olo. Aikaisemmin oli niin kylmä että suurin piirtein tärisin, ja torkkujen jälkeen tuli paha olo.

Listaan piristeeksi päivän hyvät jutut!

Jumppapallo. Ostin sen vihdoinkin! Siirsin tietokonetuolin kokonaan pois ja tasapainottelen tässä samalla. Nyt pystyn tekemään kivuttomasti vatsa-ja selkälihaksia. Selkä sattuu aina kun teen vastalihaksia, eikä siis vain lihaksista. Lisäksi mulla on isot lonkkaluut jotka nekään eivät tykkää (vatsa)lihasten tekemisestä.
12,90€, Sokos.

Äitienpäivä. Ostin äidille ehkä parhaimmat lahjat ikinä! :) Ei niistä sen enempää ;)

Ystävät. Täytyykö tätä edes selittää?

Jääkiekko. Suomi voitti Latvian rankkareissa! Kyllä huudettiin ja hurrattiin! Viiden minuutin jatkoajan jälkeen Immonen veti rankkareissa ensimmäisenä Latvian maaliin, kukaan latvialaisista ei onnistunut ujuttamaan kiekkoa Lassilan taakse. Pelissä Lassila ei vaikuttanut hääviltä maalivahdilta mutta kyllä se maalin lopulta peitti :) Seuraavaksi - huomenna - Suomi pelaa Tsekkiä vastaan 

Silmätarkastus & piilolinssit. Olin maanantaina optikolla vuosittaisessa kontrollitarkastuksessa, koska mulla on ollut piilarit jo noin vuoden. Simmut on hyvässä kunnossa ja näen ihan yhtä hyvin kuin ennenkin! Thank God for that.

Raha. Viimeinen lapsilisä tulla tupsahti tilille viime viikolla ja lähipäivinä tulee ensimmäinen opintotuki, wuhuu! Niistä maksetaan silmätarkastus ja uudet piilolinssit.

Löydöt. Löysin Sokokselta pari ihanaa laukkua, kummallakin hintaa noin 35€. Mulla ois sinne 50€ lahjakortti mutta en oo ihan varma, mihin haluan sen käyttää. H&M:llä taas olis myynnissä ihania rantakassityyppisiä laukkuja, arvoltaan 20€. Väreinä sinivalko-, keltavalko- ja oranssivalkoraidat.

Tulevaisuus. Aloitan syksyllä ehkä hiphopin tanssimisen! Jees, olen todella innoissani. Kausihintakin on aika halpa. Olen aina luullut että tuollaiset harrastukset ovat kalliita.

P.S. Tänään terveystiedon tunnilla mulle selvisi, että terveysliikunta on ihan eri asia kuin urheileminen. Tipahti tavallaan taakka pois harteilta - ei mun tarvitsekaan olla hirveän hyvä, ei mun tarvitse puurtaa älyttömiä määriä päivässä. Noin kolme tuntia viikossa riittää, oli se sitten lenkkeilyä, pyöräilyä tai hyötyliikuntaa.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Jee jumppapallo! :) Jee rantakassi! :) Jee hiphop! :) Pitää vain löytää sopiva paikka! ;)

J kirjoitti...

Jee kaikki! 8)8)