16. toukokuuta 2011

"sinne lätty kiinni!"


Taivas varjele, SIELTÄ TULI MAAILMANMESTARUUS!
Olen vieläkin aivan fiiliksissä. Ei sitä joka päivä voiteta maailmanmestaruutta!

Ihana Mikael Granlund ensimmäistä kertaa mm-kisoissa ja heti tulee kultaa! Tänään kun he lentävät kotiin heitä vastaan tulee kaksi Hornet-hävittäjää! Sen jälkeen alkaa juhlinta. Mahtaa olla pyörällä päästään vieläkin.. :) Ottelua seurasi enemmän ihmisiä kuin Linnan juhlia! Oon mä niin ylpeä! :)

Historiantunnilla pohdiskelin kurssivalintojani, ja täytyy sanoa että olen kyllä tyytyväinen siihen että lopetin ranskan. Voin keskittyä niihin aineisiin joista olen oikeasti kiinnostunut ja joihin tosissani tahdon panostaa.

Olen miettinyt että voisin kirjoittaa historian. Ajatus kutkuttaa mua päivä päivältä enemmän.

Ei kommentteja: