2. marraskuuta 2011

the past few days

Aamukaste meidän pihalla.

Huvimajalla on hiki.

Pikkulintujen talviruokaa.

Taikinaa...

ja muotteja.
Tuloksena suuuussasulavia  pipareita! Onnistuin :)

Meillä oli eilen liikunnassa kahvakuulailua. Takapuoli, reidet ja hartiat sattuu. Vatsalihakset eivät yhtään, mutta mulla onkin aina ollut tosi hyvät vatsalihakset. Aamulla särkylääke ja kuuma suihku auttoivat vähän hartioihin. Pitäisikö harrastaa useammin liikuntaa? :D Pitäisi, mutta kun ei innosta. Olin kuulailutunnin jälkeen yltä päältä hiessä. En ole koskaan minkään liikuntasuorituksen yhteydessä juuri hikoillut, mutta nyt tosiaan tunsi tehneensä jotain. Tietenkään mukana ei ollut pyyhettä joten ei kun takki päälle ja odottamaan että pääsee kotiin suihkuun.
Huomenna vuorossa on bodybalance, jota odotan innolla. Mulle koululiikunta on hyvä kun vihaan liikuntaa tälleen kotioloissa :P Mulla on tälle vuodelle valittuna myös liikunnan omatoimikurssi :)

Ah, kaikki valittaa syksystä ja sen pimeydestä mutta kerrankin voin sanoa että se on vaan asennekysymys! Minä, joka yleensä saan kaamosmasennusta, itse asiassa tykkään! Etenkin siitä, että kelloja siirrettiin. Aamut ei tunnu niin pimeiltä ja jotenkin se sopii muutenkin mun unirytmiini paremmin. Mulla on jo valot viriteltynä huoneeseen että saa fiilistellä ja nauttia.

Keskitytään kaikkeen hyvään elämässä, aye? :)

5 kommenttia:

Sarianna kirjoitti...

Jos yhtään lohduttaa, niin mullaki on lihakset semisti jumissa! =))

Munki mielestä syksy on ihana! Ainoo rankka just se ku ite pääsen ain neljält koulust plus tanssit ni on pimeet ku pääsen kotii ja pimeet ku aamul lähden ni en saa auringonvaloo.. vaik onha se iha hyvä tällai vampyyril ;D

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Upea toi ruohikkokuva!!!

Mun rytmi meni sekasin kellojen siirrosta. En saa illalla jostain syystä unta. Ja masentaaki vähän. Ehkä tää tästä :)

J kirjoitti...

Sara: No onnistuit kyl kohottamaan mun mielialaa kun tanssijallakin on paikat jumissa :D
Vampyyri, hah ;) aiotko mennä kattoo nelosen?

Tiina: Kiitos paljon :) Mulle se sit sopii jotenkin paremmin, hassua. Kyllä se siitä (:

Sarianna kirjoitti...

:DD Kyl mä aattelin, pakko! :P

J kirjoitti...

Niinpä, ku kaikki muutki oon nähny! Ykkönen oli ihan hyvä mut ne loput on ollu ihan huonoja... :D Mut kun kerran oon nähnyt ne niin pitää nähä loppuun asti! Eikä mitään spoilauksia, en oo lukenut niitä kirjoja :D