28. tammikuuta 2012

bits 'n' pieces

Palasia mun huoneesta

Maailman paras kone, Fujitsu kun on <3 

Kaapin maalaus yhä kesken. En kykene tarttumaan maalisutiin :D Maalarinteipit ovat varmaan jo kuivuneet kiinni ovinuppeihin...

Diskopallo roikkuu nyt nyrkkeilysäkin tilalla.

Taulu, johon rakastuin heti nähtyäni sen!

Ikean paperivalaisin, joka on vinossa kuten kaikki muutkin ikealaiset.

Ihanat verhot! Yksinkertaiset ja väri kohdallaan. Munnäköiset.
Mun huoneessa on vielä paaaljon kaikkea, mitä haluaisin muuttaa. Esimerkkinä: haluaisin puulattian, uuden kirjahyllyn, uuden sängyn, haluaisin maalata tämän mun "pöytäni" eli siis lipastotyöpöytähässäkän (oikeaa pöytää mulla ei ole vuosiin enää ollut) valkoiseksi ja haluaisin maalata mun muhkean upottavan rottinkinojatuolin mustaksi tai valkoiseksi. Rakastan rottinkihuonekaluja. Joku mahdollisimman yksinkertainen musta tv-taso ois kiva, vaikka pidänkin tosta vanhasta kirstusta. Se vaan ei sisällä mun tavaroita ja on julmetun painava. Vaatekomeron ovelle ois kiva saada jokin verho vihdoin viimein. Laiskuus, laiskuus. Saamattomuus.

Mukavaa viikonloppua!

2 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Makeita yksityiskohtia, tykkään :--) varsinkin tuo taulu !

J kirjoitti...

Kiitos! :) joo, mun oli pakko saada se kun näin, siinä on Plymouth Valiant (isä kertoi) ja Route 66:n kartta :)