7. tammikuuta 2012

pyhää vihaa ja suurta rakkautta





Aamulla aurinko pilkisteli ihanasti puiden välistä, joten kävin kuvailemassa. Sain myös mahdollisuuden kokeilla mun toista, isoa objektiivia. Se on teleobjektiivi, joten se vaatii satojen metrien etäisyyden kuvattavaan kohteeseen. Se on sopiva vaikkapa luonto- ja urheilukuvaukseen. Pitää alkaa bongailla lintuja ;D Kirjoittelen tosta kamerasta vielä joskus lisää.

Päivällä menin ystävän luo, ja me leivottiin rocky road cookieseja, jotka näyttivät kyllä ihan avaruuskekseiltä :D Siis tosi epäilyttäviltä. Mulla on kännykässä niistä epämääräisiä suttuisia kuvia. Sitten syötiin sipsejä kunnes ne alkoivat maistua pahalta, juotiin maitoa päälle ja syötiin vähän lisää keksejä. Ja katsottiin Gilmoren tyttöjä <3 Sekä tietysti kuolattiin Joel Kinnamania Cosmopolitanista!

Tulin viimeisellä bussilla kotiin ja oikaisin metsän läpi, jota valaisi ihanasti miltei täysi kuu. Oli pakko pysähtyä matkalla ihailemaan kuuta ja metsää, ja puiden raidoittamaa valkeaa hankea. Jotain tosi kaunista, I must say. Kylmyys ja nenän melkein-tunnottomuus eivät haitanneet yhtään. Mulle tulivat mieleen ala-aste ja Pikku vampyyri -kirjat, joita rakastin ihan täysillä. Siinä teille kunnon vampyyritarinoita :)
Toivoin että mulla olisi ollut kamera siinä tilanteessa. Huomenna tai maanantaina mulla on vielä suunnitelmissa kuvata kuuta mun teleobjektiivilla. Saas nähdä miten onnistuu.

Mukavia viikonloppuja!

3 kommenttia:

Pionimetsän Tiina kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Nii ja pit sanomani et helkkarin hienoja kuvia! :D

J kirjoitti...

Kiitos :)

En oikeastaan, vähän vaan syventäny väriä ja kontrastia.