23. tammikuuta 2012

a quiet flash

Huonosti mennyt ajotunti, pettymys, vihainen ärähdys, itku. Edellisen postauksen Dirt sopii tämänhetkiseen surkeaan mielialaani tunnelmaltaan ja jopa sanoiltaan jotakuinkin täydellisesti. Kappaleessa mua puhuttelee eniten kertosäe:

A quiet flash
then we all hit the dirt
if I had asked
could you have killed me, dear
when I have passed
will the world still be here
or will it disappear?

Mulla ois inspiraatio tehdä levy, jota voisi soittaa autossa. Tiedän, mitä musiikkia levy sisältäisi. Oikeastaan voisin tehdä muistitikulle playlistin, mutta meidän autoradioon ei pysty liittämään usb-tikkua. Koko päivän on särkenyt pää, nyt se alkaa vihdoin helpottaa. Ahdistaa, koska jossain välissä pitäisi lukea kokeisiin. Kysynpä vaan että missä kun koko päivän olen koulussa ja kotiin tullessa olen valmis kaatumaan sänkyyn. Ahdistaa edes ajatella kokeita. Väsyttää, mutta haluaisin nähdä Nurse Jackien vielä illalla. Ja huomenna on kuudelta herätys. Että mä vihaan aikaisia aamuja.

Opiskelijabudjetin ristiäislahja.

2 kommenttia:

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Siinä vaiheessa, kun fiilis on tuo, ettei jaksa koulun jälkeen mitään ja haluais vaan mennä nukkumaan vaikka oikesti PITÄÄ lukea, suosittelen, että menet ulos. Otat vaikka kelkan saunanvintiltä, potkottelet sillä raivokkaasti pari kertaa koululle ja takas ja palaat sitten kirjojen ääreen.

J kirjoitti...

Missä välissä ehdin ku taas olen puol kahdeksalta kotona kiitos teoriatunnin, ja pitää laskea matikkaa? Arghhh.