2. tammikuuta 2012

we only said goodbye with words, I died a hundred times

Tämä tyttö on nyt officially aloittanut autokoulun, ja meillä on tosi mukavat opettajat, näin olen kuullut ja nyt myös itse todennut ainakin yhden kohdalla. Mua ei oikeastaan enää jännitä yhtään, ja miksi jännittäisi kun kaikki muutkin ovat selviytyneet! Mua pelottaa eniten se teoriakoe, kun liikennetehtäviin on kuitenkin vain 10 sekuntia aikaa vastata. En viimeksikään luottanut itseeni tippaakaan, ja luulin kaikkien menneen väärin. Pitää vaan hakata harjoituksia niin paljon että alkaa sujua. Ja kerrata niitä liikennemerkkejä...

Kohta ajelen kuin Stig konsanaan. Top Gear on muuten mainio ohjelma.
Kuva: Google.

Muistin tänään yhden lemppariartisteistani, jonka olin jostain syystä vallan unohtanut: Rumer. Näin hänen levynsä Seasons of My Soul Sokoksen levyhyllyssä ja piti heti kotiin päästyäni soittaa pari biisiä.
Musiikista vielä, 31. päivä tuli Yleltä Adelen kaunis ja koskettava konsertti Royal Albert Hallista. Mun suosikkini Adelen biiseistä on tällä hetkellä Someone like you. Laulun takana olikin tosi koskettava tarina, ja nyt pidän laulusta jopa enemmän. Tuntui sydämessä asti kun kuunteli ja katsoi miten koko Albert Hall lauloi kappaletta ja Adele itse liikuttui syvästi. Adele omisti yhden lauluistaan Amy Winehouselle <3
Jos Adele tekee yhtä hyvää musiikkia tulevaisuudessa, mun suunnitelmissa on joskus päästä hänen konserttiinsa. Someday...

2 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Aika mieletön tuo mimmi livenäkin näköjään!

J kirjoitti...

Jep! Osasin odottaa sitä, mutta oli kyllä ihan mahtava :)