9. toukokuuta 2012

hei hou ja päätä seinään

Heräsin maanantaina 38 asteen kuumeessa ja olo oli sen mukainen. Olen parannellut oloani tässä pari päivää ja vihdoin homma on ihan siedettävässä mittakaavassa. Tosin mun tasapaino on ihan päin seiniä, mutta sen on pakko johtua siitä, että mun korva on lukossa, tai sitten se on tulehtunut. En edes jaksa kertoa kaikista kammottavuuksista ja siitä miten kipeä oloni oli, tai siitä miten raahauduin puolikuolleena yo-infoon kuullakseni kaikki samat asiatjotka jo tiedän ja istuakseni siellä yli tunnin varmana siitä, että kuolen ennen kuin pääsen pois. Quite a horrendous week I've had so far!

Otin mun pitkän objektiivin ja tarkoitus oli kuvata yhtä lentokonetta joka pari kertaa lensi meidän talon yli
mutta kun sitä ei enää näkynyt, keskityin johonkin ihan muuhun. Kuten, öö, sormiin.




Aurinko paistoi niin ihanasti!



Nyt kuuntelen äidin kanssa Eric Claptonia <3 ja tänään pitäisi tehdä koulutehtävät, joissa olen jäänyt jälkeen, ja lukea Pikku Naisia jotta voin hyökätä kirjaesseen kimppuun - en muuten yhtään tiedä mitä siihen pitäisi kirjoittaa! - joka pitää palauttaa 16. päivä... wish me luck!

2 kommenttia:

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Ootko paljon muokannu näitä kuvia? Siis niin erilaista jälkeä kuin lyhyellä putkella!

J kirjoitti...

Enpä paljoo, vähän kontrastia laitoin :) Joo niin on, jotenkin tosi paljon parempia.