9. kesäkuuta 2012

Aika historiantäyteinen viikko mulla takana! Oon nimittäin lukenut kaksi historian kirjaa ja aloittelin kolmatta, pääsin ensimmäiseen maailmansotaan asti. Oon lykännyt taka-alalle ahdistuksen siitä, etten oikein voi nauttia kesästä ja ottanut prioriteetikseni ylioppilaskirjoitukset. Mulla on kuitenkin tältä kesältä niin paljon odotettavaa että oon itselleni velkaa sen että jossain vaiheessa keskityn tähän touhuun todella, ja nyt on sen aika. Heinäkuussa mut palkitaan kahden viikon irtiotolla ja toivottavasti syyskuun jälkeen hyvillä arvosanoilla. Mut se vaatii pänttäämistä. Oon oikeastaan aika onnellinen että tein sen ratkaisun että kirjoitan myös historian syksyllä, sillä kolmen viikon lukuloma ennen kevään kirjoituksia on ihan liian vähän.


Tänään tulisi TV5:ltä Da Vinci -koodi, kattelisko sen noin tuhannen kerran? :)

Ei kommentteja: