22. elokuuta 2012

I am the match, I am the spark

Isän synttärikakku, joka myös näytti mutta MAISTUI hyvältä.
Mulla on pöytä! Sisko vei remonttihankelipastonsa pois ja nyt mulla on ihan OIKEA pöytä. Kaivoin sen autotallista isän tavaroiden alta, vitsit mikä kaunotar.
Pesin sen ensin kunnolla kaikesta pölystä ja öljystä ja sitten istutin sen tuohon ikkunan alle. Olen unelmoinut oikeasta pöydästä piiitkään
- siitä saakka kun kyllästyin pöytäkoneeseeni ja ostin läppärin ja tietokonepöydästä tuli hyödytön.
Oon tosi laiska toteuttamaan mitään sisustusjuttuja mun huoneessa.
Mun kaappi on edelleen maalaamatta loppuun, yhdestä nurkasta puuttuu jalkalista ja otinpa omalletunnolleni uuden projektinkin - vanhojen ikkunankarmien hiomisen ja maalaamisen valkoiseksi. Luulenpa että se ei tuu ennen ensi kesää olemaan valmis, jos silloinkaan...

Ei kommentteja: