15. lokakuuta 2012

i've fallen for a monster


Oi sitä iloa, kun törmäsin Sokoksessa täyteen Mádara -hyllyyn! Just edellisenä päivänä olin kierrellyt luonnonkosmetiikkaosastolla ja todennut sen olevan aika heikonlainen. Olin jo suunnitellut kokeilevani Cutrinin Green -shampoota, mutta sitten tein tämän löydön... ja vitsi mikä uus look näillä puteleilla! Kirsikkana kakun päällä tästä sai -15 % :)
Hyvästi postimaksut ja netistä tilailu, kun näitä nyt saa jo Sokokseltakin!


Ostin jälleen Weledan kasvojenpuhdistusainetta, koska olen aikaisemmin todennut sen hyväksi kuivalle iholle. Purkki on harmi kyllä pieni (75ml), mutta koska se oli tarjouksessa otin sen saman tien.


Mä ja äiti vietettiin lauantaina saunan jälkeen vähän tyttöjen iltaa mun huoneessa fiilistelemällä kynttilöillä. Suunniteltiin joulumenua ja kuusen koristelua, sisustusjuttuja ynnä muuta.


Mä odotan jo kovasti joulua, vaikka haluaisinkin kelien suhteen mahdollisimman pitkään (taas kerran) sinnitellä tennareilla *pusu*

Tennareista puheen ollen: mä aina kulutan kaikki kengät loppuun ennen kuin ostan uudet, ja niin kävi nytkin vaikka olin ehtinyt jo ostaa ja tilata parit kengät ennen kuin nämä tennarit hajosivat. Lenkillä nimittäin ihmettelin miksi näin kuivalla kelillä sukka kastui. Kenkä pois ja havainto: kaikki tennarit näyttävät aina hajoavan kantapäistä.

Ja vitsit, mutta oli huikaisevaa katsella Felix Baumgartnerin hyppyä!
Aika pulssia kiihdyttävää katseltavaa (ja olihan se hienoa)!

Ei kommentteja: