2. joulukuuta 2012

jetin siivillä kuohui auringon kulta


Eilen olin ystävän vuoden vanhan pikkuprinsessan synttäreillä. Tarjolla oli muun muassa Hello Kitty -kakkua. Mä paketoin lahjan Hello Kitty -lahjapaperiin ja tein kortinkin samaan tyyliin. Etenkin kortin eteen näin vaivaa ja sitten vauva ruttasi sen saman tien käsissään :D Sisko neuloi hänelle kauniit villasukat, kuulemma heitti koon ihan päästään mutta vauvan äiti aprikoi sukkien olevan piankin oikean kokoiset.
Mä niin rakastan pikkulapsia! Taaperoikäiset ovat mun lemppareita, ne eivät enää pelkästään syö, nuku ja puklaa.


Näin unta, että olin just saanut tietää olevani raskaana. Sitten sattui sellainen välikohtaus, jossa joku poika ampui mua enkä mä tuntenut yhtään kipua ja se poika pelästyi ja nosti sen aseen ylös ikään kuin nostaakseen kätensä ylös antautumisen merkiksi ja kysyi että eikö muhun yhtään satu. Sit mä katsoin alaspäin ja näin, että mun mahassa oli verinen luodinreikä. Kummallisinta oli, ettei se sattunut yhtään, mua vain oksetti se että näin verta ja sen takia tuli heikko olo. Yritin soittaa hätänumeroon ja kävin apteekissakin (jossa mun siskon pomo oli töissä) hakemassa apua, mutta kukaan ei ottanut ampumista mitenkään vakavana asiana. Ihan kuin se olisi jokin pikkujuttu. Mä sekoilin sanoissani useaan otteeseen ja sanoin että mua on puukotettu. Mulla oli herätessäni tosi sekava olo ton unen jälkeen.


Pitkästä aikaa googletin uniselityksiä ja ne antoivat ainakin tuon unen osalta tosi ristiriitaisia viestejä.
Uuden alkua, jonkin päättymistä, hyviä ja huonoja asioita.

Aurinko osui kauniisti kuvan koneen kylkeen, mutta ei toi pikkuobjektiivi sitä tietenkään pystynyt taltioimaan.
Harmittaa vähän, jos olisi ollut iso putki kameran päässä niin olisin saanut koneesta tosi mahtavia kuvia.

6 kommenttia:

ainoukonlintu kirjoitti...

Jep, vanha päättyy ja uusi alkaa. Liittyiskö siihen että susta tulee ylioppilas ja on aika suunnata kohti uutta? Mää nään ruumiista, raskaudesta, hautajaisista tai valkoisista huoneista unia aina ku vanha päättyy ja uus alkaa.

J kirjoitti...

Vau...tekis mieli henkäistä syvään! En tiiä, mutta odotan innolla sitä hyvää juttua joka on tullakseen! :)

J kirjoitti...

Miten pitkällä aikavälillä niitä unia sitten voi nähdä? Meinaan, että siihenkin on vielä aikaa että pääsen ylioppilaaksi. Enää yksi jakso mutta kesäkuussa vasta juhlat.

ainoukonlintu kirjoitti...

Kyllä noista tulevista tapahtumista voi nähdä unta päiviä, viikkoja, kuukausia, jopa vuosia ennen kuin tapahtuu. Pitää vaan osata katsoa, mitä muuta unessa on, ja päätellä sen perusteella, koska uni vois mahdollisesti toteutua. Mutta varmaan tuo uni just merkkaa koko tätä aikaväliä ennenku saat lakin ja sit vähän lakinsaamisen jälkeen. Sillä nythän sää rupeat just kovasti miettiin, että mitäs sitä nyt. Tarkkaile uniasi jatkossakin, niissä voi olla tärkeitä viestejä tulevaisuudensuunnitelmiesi kannalta, mikäli tulevaisuus askarruttaa :)

ainoukonlintu kirjoitti...

Esim. mää näin 2010 unta ihmisestä, joka tuli reilun vuoden kuluttua unen näkemisestä elämääni ja hänestä tuli rakastettuni :) Enpä kyllä sillon olis osannu aatellakkaa semmosta, ku sen unen näin... Sitten jos mulle on tulossa valve-elämässä jokin tärkeä yhteydenotto, näen yleensä 2 päivää ennen unta, että joku tulee mun asunnon ovesta sisään omine lupineen. Jos henkilö tulee törkeästi omilla avaimillaan mun asuntoon sisälle (tunkeutuu), saan huonoja uutisia tai yhteydenoton epämiellyttävältä henkilöltä noin kahden päivän kuluttua. Jos taas sisääntulija on kohtelias ja poistuu kun pyydän poistumaan, tulee valve-elämässä saatava viesti olemaan helpotusta tuova.

En tiiä näkeekö muut tollasia unia, mutta ite oon huomannu omalla kohallani noi. Kannattaa tarkkailla uniaan ja niissä esiintyvää symboliikkaa, sillä kaikilla meistä on sitä omakohtasta symboliikkaa jota alitajunta viljelee :)

J kirjoitti...

Ahaa, wow :)