27. helmikuuta 2013

a satellite swirling to the sun

Mikä ihana päivä tänään! Aurinko paistoi niin kauniisti eikä tullut kylmä. Ihmiset vaikuttivat jotenkin tosi kivoilta tänään, tuntemattomat vastaantulijatkin. Olisin voinut hymyillä kaikille.

Aurinko ja kevät saavat mut aina ajattelemaan, ettei tää niin paha paikka oo. Ja ehkä vähän ajattelemaan, etten halua täältä pois. Suomen kevät ja kesä ovat niin kauniita.

Kävin katsomassa äikän alustavat tulokset, sain pisteiksi 4, 4 ja 3! 6 on siis täydet. Mä toivoin, että jos yhden nelosen saisin. Pliispliispliis, mä haluan että noi pisteet pysyy!

Meen ens viikolla suorittamaan autokoulun kakkosvaiheen! Oon pelannut tosi järkevästi korttini, en oo ajanut ydinkeskustassa (hehheh, se onkin niin iso!) kertaakaan kortin saamisen jälkeen eli vuoteen. Mä en tykkää meidän autokouluautoista, olkoonkin hienoja ja uusia, mutta ne sammuvat niin herkästi. Toivottavasti joku kehuu että oon kehittynyt :D

Pariisin Keväältä on muuten tullut uusi levy! Ja Stellalta uusi biisi nimeltä On maailma meille avoinna, make sure to check it out!

kisses! XOXO

4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

"Olisin voinut hymyillä". Päätit kuitenkin olla kuluttamatta poskilihaksiasi etkä hymyillyt? ;)

J kirjoitti...

No en tuntemattomille :)

Tiina kirjoitti...

Eiku nimenomaan niille! :)

ainoukonlintu kirjoitti...

Pariisin Keväältä uusi levy? Mää en löydä mitään infoa asiasta mistään! Olin jo menossa Levykauppa Äxään ostaan sitä :o Mitähän levyä tarkotit tässä...?