25. huhtikuuta 2013

it all just sounds like ooooh

Was für ein Tag! Töissä mua oksetti koko ajan ja heti töiden jälkeen lähdettiin kaupunkiin shoppailemaan kaikenlaista kesää ja juhlia varten. Listalla olivat muun muassa kutsukorttivärkit, ja kaikki muu löytyi paitsi KULTAISIA LYYRATARROJA! Ihan uskomatonta! Mistään ei löydetty, joten lauantaina tehdään uusi reissu. Meitsi unohti myös rahat kotiin, kuinkas muutenkaan! Rahaa oli siis rajoitetusti mutta saatiin onnittelumaljat ostettua, servetitkin napattiin mukaan ja yo-korkkarit pistettiin varaukseen! Tää on yksi niistä syistä, miksi inhoan paperirahaa. On just mun tuuria, että kaikki muu on matkassa paitsi tärkein eli rahat. Sitten kun ollaan jo melkein kaupungissa tajuan että ei ***** rahat jäi ja alan kirota ääneen ja mököttää. Kun maksaa kortilla, rahat eivät ole koskaan hukassa. Kortilla maksaessa oon myös varovaisempi ja epäilen koko ajan, ettei mulla ole tarpeeksi rahaa. Siksi onkin iloinen yllätys aina kun käyn katsomassa pankkitilin saldoa, että hitto, mullahan on vaikka kuinka paljon rahaa! On muuten ihan uskomatonta, että kengät löytyivät niin helposti. Mä olen tunnetusti nirso eikä mulle kelpaa mikään mutta nyt kengät löytyi ensimmäisestä liikkeestä josta katseltiin sillä silmällä. Sisko ja porukat olivat povailleet reissusta tuskaista ja epätoivoista, kun kuulemma ekan huonon kenkäparin (tai muulloin minkä tahansa vaatekappaleen) jälkeen mulla on suupielet mutrussa. No ei nyt!!

Ekat korttituotokset. Kuva vähän vääristää värejä, mutta kaikki tajuu idean.

Jos aiemmin oksetti jostain muusta syystä niin nyt siksi, että ostin pussillisen lätkä&tuttifruttimixejä ja olen nyt niitä vetänyt naamariin tasaista tahtia. Ne on niin hyviä etten voi lopettaa! Pussi on kohta jo tyhjä...

P.S. TARVITSEN KEVÄTTAKIN!!! Oikein nolotti kulkea talvitakissa kun jotkut tallustelivat pelkissä huppareissa :S Niin ja tiedän, oon käyttänyt tapojeni vastaisesti hyvin monta huutomerkkiä, mut niistä kai kuultaa mun tänhetkinen innostus ja samanaikainen suunnaton väsymys. Nyt mä painun hammaspesun kautta nukkumaan!! Haluun vielä painottaa, miten paljon mä VIHAAN SHOPPAILUA!

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Älä unohda heseranskiksia... eikun siis !!!