3. huhtikuuta 2013

miljoona miljoona vuotta oon onnellinen


Today has been really good! Vaikka aamupäivä olikin odottelua ja tylsistymistä, niin se palkittiin, kun istahdin kosmetologin tuoliin (jossa oli lämmitys!!) ja hän teki mulle kasvohoidon. Hintakaan ei ollut paha. Se tuntui ihanalta, mutta tietysti se pitäisi uusia pari kertaa jotta se tehoaa kunnolla, yksi hoitokerta ei toimi kuin taikaiskusta. Mutta mun iho hehkuu ja näyttää terveeltä! Taidan tosiaan mennä vielä uudelleen ennen lakkiaisia maksimoimaan vaikutuksen. Kasvohoidon jälkeen mentiin siskon kanssa shoppailemaan ja parannettiin maailmaa purkamalla kaikki ärsytyksenaiheet. Jaettu murhe on puolitettu murhe vai miten se nyt menee.

Asia, josta olen kaikkein eniten ecstatic on se, että mulla on nyt au pair -perhe Englannissa! ♥♥♥
Joo, mun piti hakea Amerikkaan, mutta kun törmäsin perheeseen mun unelmakaupungissa niin oli pakko hakea!
America can wait ;)

7 kommenttia:

Jaana kirjoitti...

Onnea au pair - paikasta! Onko unelmakaupunki kenties Lontoo vai jokin muu? c(:

ja heeei, missä kävit kasvohoidossa ja mitä tuli hoidolle hintaa? Olisi niin ihana joskus hemmotella itseään, mutta ne usein kiskuroi vähän turhan paljon euroja siitä lystistä..

Sarianna kirjoitti...

Vau, ihan superhienoa!!! Onnea kamalasti au pair -perheestä!! :))) Lähdetkö siis syksyllä vai miten ja kauanko oot? :) Soru utelu :P

Jenni kirjoitti...

Onneksi olkoon!! :) Siitä tulee varmasti upea kokemus :)

J kirjoitti...

Jaana: Eeei vaan Brighton Englannin etelärannikolla! Englannin ykköskaupunki ja paras sää ;) paljon myös opiskelijoita. Sijainti oli mulle oikeasti tosi tärkeä ja pääsin merenrantakaupunkiin!
Kiitos paljon! Jos kiinnostaa au pair -jutut niin voit lukea sitten mun uudesta blogista jonka tänne sit linkkaan :)

Sara: Thank you honey! Kesäkuussa lähden ja ainakin vuoden varmaan oon :)

Jenni: Danke! Sure it will :)

J kirjoitti...

Ja Jaana, kävin Porissa kauneushoitola Jolissa tunnin Exuviance-hoidossa 59e :) Musta siellä on kaikissa hoidoissa halvimmat hinnat.

ainoukonlintu kirjoitti...

Onnittelut tältäki suunnalta :) Mahtavaa!

J kirjoitti...

Kiitos <3