28. toukokuuta 2013

alone is the street where you found me

Nyt mä näin kyllä ihan superomituista unta!! Mä seurustelin tumman miehen kanssa ja me oltiin pienellä joukolla Helsingissä (don't know why) ja siellä me törmättiin sellasiin perus suomalaisiin vaaleatukkaisiin miehiin (ihan hyvännäköisiä) ja ne suuttui meille ihan törkeästi siitä että me oltiin tummaihoisen ihmisen kanssa. Mä tietysti vedin siitä ihan jäätävät pultit ja marssin sanomaan niille suorat sanat ja haukuin ne pystyyn, ja oikein provosoin niitä istumalla sen mun poikaystävän syliin ja ne meinas revetä liitoksistaan. Menin vähän liian pitkälle siinä provosoinnissa ja ne sitten pahoinpiteli sen miehen vaikka yritin olla niiden välissä. Siinä hujakassa mun nenäkin alkoi vuotaa verta ihan hillittömästi, taisin saada itsekin jotain osumaa.

Sitten yhtäkkiä mä olinkin menossa mun vanhaan kouluun, yläasteelle. Oli joku juttu että kaikkien piti käydä yhdeksäs luokka uudestaan. Meidän opettaja istui paikallaan ilman paitaa ja sillä oli timmi sixpack. En tajua.

Ei kommentteja: