14. toukokuuta 2013

take a chance on me

Oon vältellyt mun huonetta viime päivinä, täällä nimittäin näyttää ihan järkyttävältä. Veljen vanhassa huoneessa on pikku remppa meneillään ja tietysti mun huoneeseen on siirretty kaikkea tavaraa sieltä. Toi sänky tossa keskellä lattiaa rassaa kaikkein eniten. Nyt mä oon vihdoinkin myös maalannut tota isän tekemää kaappia (ollut keskeneräinen ties kuinka kauan, ainakin vuoden) enkä oo voinut nukkua täällä maalinkäryn takia plus että viereisestä huoneesta tulee ihana liisterin aromi. Nyt onneksi tää flunssa alkaa väistyä (koputan kiivaasti puuta!!) joten ees jotain valoa tunnelin päässä. Sisko, pliis tuu tapetoimaan toi huone loppuun että saan mun huoneen takaisin! Nyt mulla ei oo mitään viihtyisää pakopaikkaa!

Pyysin kaveria mun kanssa perjantaina katsomaan The Great Gatsby leffateatteriin, can't wait!! Jos oikeesti sais valita elokuvamaailman charmikkaimman, seksikkäimmän ja komeimman miehen niin mun valinta olis ehdottomasti Leonardo DiCaprio. Ja musta tuntuu että mitä vanhempi siitä tulee sitä hotimpi se on! Ja se on hei kohta jo 40. Kaikista leffoista joissa se on näytellyt (ja jotka oon nähnyt...) niin musta Blood Diamondissa se on kaikkein seksikkäin. Se ihana aksentti jolla se puhuu! Olisin myös halunnut nähdä Django Unchainedin :(

Sisustamisesta puheen ollen, me kun siskon kanssa täällä jo jaetaan perintöä niin se vie ihan kaiken käyttökelpoisen joka vois kunnostettuna näyttää hyvältä! Siis ihan kaiken, kaikki huonekalut. Edes tää mun työpöytä ei ole mun, se on täällä vaan varastossa. Just tuotiin varastosta lisää tuoleja mun juhlia varten ja katoin että vitsi nää ois kivoja kun laittais ja sanoin äidille että mä varaan nää sit niin ei käynyt kun rakas sisko oli ehtinyt jo väliin! Ihan USKOMATONTA. Oon saanut jopa kaks RUKKIA varattua. Jonain päivänä me varmasti tapellaan siitä kuuluisasta matonriekaleesta. No, onneks maailma on täynnä kirpputoreja ja vanhaa tavaraa jota ihmiset ei tajuu arvostaa. Olis vaan kiva kun niillä tavaroilla olis jokin tunnearvokin.

Ennen yo-juhlia hoidettavien asioiden lista lyhenee aina vaan, mutta ennen au pairiksi lähtöä -listalle ei ole tapahtunut mitään. Pitää kai hoitaa noi juhlat pois alta ennen kuin pystyn keskittymään siihen. Sitä paitsi nää hankinnat vaatii rahaa, mm. uudet lasit, tietokoneelle ulkoinen kovo, perheen tuliaiset plus koneen tuulettimelle pitää tehdä jotain. Jeez!! So much to do, so little time.

Nyt avaan telkkarin ja lyön äänet täysille ja alan katsoa Suomen peliä. Yhdeksältä tulis myös 10 Things I Hate About You, starring Heath Ledger. Why do all the best die young??

xoxo

Ei kommentteja: