18. toukokuuta 2013

this is fucking awesome!

Tämä sää! Ah! Eilen käytiin kaupungissa kaverin kanssa ja olin tietty pukenut IHAN LIIKAA vaatteita. Mulla on joku pieni ongelma tän pukeutumisen kanssa - talvisin mulla on liian vähän päällä ja palelen, kevään tullen mulla on liikaa vaatteita. Viime kesänäkin menin aina tämän samaisen kaverin luo farkuissa ja topissa ja hikoilin siellä pihalla sitten. Mutta ei saa valittaa kun on näin kaunista ja lämmintä :) Sanonpahan vaan, että se tunne kun vetää hikiset farkut hikisiin jalkoihin.... hrr. The Great Gatsby oli oikeasti hirveän great!! Suosittelen katsomaan. Mä vaan inhoan surullisia loppuja :( Tää leffa oli tosi nerokas ja hyvin "kerrottu". Leonardo DiCaprio teki tosi hyvän roolisuorituksen!

Kävin myös vastaanottamassa onnittelut koululla ja hain yo-tulokseni ;) Lopullinen rivi näyttää siis tältä: äidinkieli E (pisteen päässä L:stä!!!!), pitkä englanti E, uskonto E, keskipitkä ruotsi M, maantiede M, historia M :)

Nätti rivi :) Happyhappy, tosi siistiä että on kolmoset kumpaakin, tietty L äidinkielestä olis ollut fucking awesome mutta näillä mennään :) Olen onnellinen!! Tässä keväällä ehdin jo katkerasti ja useaan otteeseen katua, että mun oli pakko kirjoittaa ne kuusi ainetta (itsepäisyys ja ylpeys taas kerran) mutta hyvin tässä kävi :)

Ei kommentteja: