17. kesäkuuta 2013

I watch the world from the side of the moon

Vau, oon huomannut olevani muistikirjaihmisiä! Tuntuu tosi aikuiselta pistää asioita muistiin ja pitää listoja. Tai sitten oon vaan niin hatopää, etten saa millään pidettyä kaikkia lankoja käsissä ilman että mulla on ne paperilla ja sopivasti ulottuvilla. Musta on ihanaa vedellä tehtyjä asioita yli listasta, enkä panikoi tekemättömiä asioita läheskään yhtä paljon kuin ennen. Kun mulla on ne paperilla, muistan ne paremmin. Mulla oli ennen yo-juhlia tehtävien asioiden lista ja nyt oli ennen au pairiksi lähtöä -lista ja vitsit miten nopeasti sain kaikki asiat hoidettua! Mulla ei oo enää muuta tekemistä ennen lauantaita kuin pakkaaminen ja huoneen siivous. Ajattelin käydä kaikki mun paperikasat läpi ja tyhjentää huonetta. En haluu tehdä sitä sitten joskus, haluun sen pois päiväjärjestyksestä.

kuva: weheartit.com

Nyt mulla on tällainen vähän naurettava unelma kuin kunnon muistikirjan ostaminen. Mullahan on erikseen päiväkirja (jonne en oo kirjoittanut sataan vuoteen), unipäiväkirja ja muistikirja. Olis siistiä pitää kaikki ne asiat yhdessä kirjassa ja sitä vois säilyttää vuosia kuten tavallisiakin päiväkirjoja. Voisin liimata kirjan täyteen kuvia ja kirjoitella hassuja kavereiden kanssa, kerätä muistoja Englannista. Kaikki skräppäys on musta niin ihanaa. Mut täydellisen muistikirjan löytäminen on yllättävän vaikeeta.

P.S. Mulla on huomenna läksiäiset!! Ihanaa!♥

Ei kommentteja: