23. kesäkuuta 2013

just follow my lead, repeat after me

HERE I AM!!! Vastaanotto oli tosi ihana ja tunnen olevani tervetullut :) Alkumetrien ahdistus ja sellainen on jo suurelta osin selätetty. Hoitomuksunikin on aika söppänä vaikka on kuulemma uhmaiässä (ja sen huomaa! :D), mutta ei se mua pelota. Tää talo on tosi nätti ja naapurusto ja oikeastaan koko kaupunki AIVAN IHANA! En oo käynyt koskaan näin kauniissa kaupungissa. Talot on ihania ja tietty tuhat komeaa brittimiestä jo bongattu! ;) Maasto on ihan superkumpuilevaa, en olis kuvitellut ja kun ollaan kerta ihan rannikolla vielä! Täällä on nää South Downs -nummet joille jo suunnittelin meneväni lenkkeilemään :D saas nähdä onko liian kunnianhimoinen hanke mulle kun en sieltä urheilullisimmasta päästä ole. Korkeuserot on niin suuret että kun ajellaan autolla niin mulla menee korvat lukkoon. Saattaa myös johtua siitä että täällä ajetaan ihan sairaan lujaa, ja niissä mäissä se tuntuu.

Ystävän tekemä jäähyväiskakku, ihana! Oli myös hyvää :)

Eka siisti fiilis oli kun laskeuduttiin yhtä jyrkkää mäkeä kohti Hovea ja kaukaisuudessa näkyi meren vaahtopäät. Ah, meri! Gatwickin kentälle ajelee täältä siis noin puoli tuntia tai 45 minsaa. Eilen vietettiin suomalaista juhannusta muiden Brightonin suomalaisten kanssa ja vaikka kaikki olivat mua paljon vanhempia niin mä viihdyin oikeesti tosi hyvin. Oon aina viihtynyt vanhempien ihmisten kanssa, heillä on sellainen oikea asenne ja hyvä huumorintaju. Etenkin pidin eräästä jo eläkeikäisestä(?) naisesta jonka äiti oli suomalainen. Hän lupasi ehdottaa tyttärelleen että vie mut jonnekin ulos täällä. Se olis hienoa!! :)

Kaikkien vaikeinta oli jättää sisko♥ rakastan sua!!

p.s. no pictures yet.... I'm working on it!

MY AU PAIR BLOG tervetuloa :) muokkaus on kyllä vielä kesken

3 kommenttia:

Sarianna kirjoitti...

Kuulostaa ihanalta!! Brighton on ihana kaupunki, se oli lähellä Hastingsia, jossa olin kielikurssilla ja käytiin siellä yks päivä. :) Nauti ajastasi siellä!!<3 :))

J kirjoitti...

I sure will! :)

Tiina kirjoitti...

Love u <3