28. elokuuta 2013

all this time I was finding myself and I didn't know I was lost

Toi otsikon biisi on nyt soinut aika kauan tauotta päässä! Mitään muuta siellä päässä ei sit oikeen liikukaan, oon niin superhämmentynyt kaikesta tuolla koulussa. SoleOPS ja PBL varmaan ainoat asiat jotka edes muistan. Tänään oli vähän luppoaikaa niin haettiin hoitsupuvut Sairaalatukusta! :) Näytän kyl tosi kuumalta... not :D Tuolla on siis yksi mun lukiokaveri joten huippua että on ees joku jonka tuntee:) Ei tuu helppoa oleen toi opiskelu... lukiossa meininki oli ihan eri ja oon tottunut siihen että mulle on koulu niin helppoa, mun ei oo koskaan tarvinnut ponnistella oikeen minkään eteen... nyt pitää oikeesti alkaa tehä jotain! Pelottavaa :D

Kauheen kallista on kaikki jo nyt! 45€:n haalarit pitää hankkia, lippu Kurnajaisiin erikseen (jos ees ehdin ostaa sen lipun...), hoitsupuku maksoi 40€ ja se oli opiskelijahinta... puhumattakaan siitä että ruoka maksaa. 2,60€ every time. Tässäkin oon niin tottunut perska/lukiolinjaan et ruoka on ilmaista. No lukiossa piti sitten ostaa kirjat... hoooh. Jos menisin tästä parantamaan tätä opiskelun kipeyttämää päätäni. Päänsäryt ovat back...

Ei kommentteja: