7. huhtikuuta 2010

Jeremiah Smith

Olen hirveän säikky, olen nähnyt painajaisia ja kummallisia unia ja olen täydellisen varma että alienit tulevat valtaamaan Maan hyvin pian - Kiitos, Salaiset kansiot! ♥

Olen nähnyt muutaman tosi inhottavan jakson. Murhajaksoja en enää halua edes katsoa. Liikaa verta, liikaa käsittämätöntä pahuutta. Olen nähnyt jakson, jossa naiset synnyttävät avaruusoliovauvoja ja synnytyksen jälkeen naiset tapetaan.
Mutta noista inhottavista jaksoista huolimatta hra Mulder on saanut minut uskomaan, että tuolla jossain on elämää, ehkä älykkäämpää kuin meillä, ehkä yksinkertaisempaa. Ehkä ihan yhtä uteliasta porukkaa kuin me täällä. Kaikella on tarkoitus, kaikki liittyy toisiinsa jotenkin. Sattumaa ei ole. Kaikki on kohtalon käsissä. Kaikki tulee selviämään joskus.
Mikä kuolema on? Portti toiseen elämään, toiseen aikakauteen, toiseen universumiin - maailmankaikkeuteen? Mitä ovat mustat aukot? Portteja toisiin maailmoihin? Mitä löydämme vielä joskus pitkälle kehittyneillä avaruusvierailuillamme? Vai onko löydettävä jo löydetty? Salataanko se meiltä?

Niitä elämän pieniä kysymyksiä ;) Ja rakastan niitä. Ehkä pitäisi ryhtyä ufotutkijaksi ja tehdä läpimurto. Mulderin kunniaksi ;)

Ei kommentteja: