23. elokuuta 2010

"näin harjoittelen käyttämään päätäni"

Minä
*sanoo laskun*

kuulitko

onko se oikein?

harjottelen käyttää päätäni. etten tarvii aina laskinta.

Siskoni
ootas

oikea vastaus on

Minä
tittittttidiiiiii

rumpujen pärinää

...........

Siskoni
:D

- -

Minä
ja siihe loppu mun fysiikan laskujen osaamine. millai lasken 1,25 h minuuteiks.

Siskoni
just

no mietippä

montako minuuttia on tunti?

Minä
ja millai ilmotan desimaalilukuna 1h 30 min?!

no 60 muniittia

Siskoni
muniitti :D

onks teil vastauksia kirjan takana?

Minä

on laskujen vastaukset

Siskoni
eiks näihin sit ole?

Minä
on

Siskoni
ku rupesin miettimään et onko se 1,25 h niinku et se 25 ois jo minuuttei siin et niinku 60min plus 25min tai tarkotetaanko sillä 0,25 tuntia.......

katos sieltä vastaus tohon 1,25h juttuun

Siskoni
täs on ollu a) 2,5h b) 3,4h ja nyt c) 1,25h

ihan sama

en osaa kuitenkaa

Siskoni
siis mitä? oliko toi 1,25 joku vastaus johonki vai? luulin et se piti muuntaa

ja tol asenteel ei taaskaan päästä kovin pitkälle

Minä
SE OLI SE KYSYMYS JUMALAUTA

Siskoni
en jaks sit alkaa tähän ko heti hermostut ja alat kirota

adios

Minä
no sä oot nii tyhmä ettet tajuu

en hermostunu

Ei kommentteja: