9. marraskuuta 2010

ice age

Ulkona yltyy tuuli ja on turkasen kylmää, tuliko jääkausi? Pikkuiset lumihiutaleet pyörteilevät alas ilman mukana. Auton katto ja ikkunat jossei jäässä niin ainakin härmässä. Pikkupakkanen tuntuu järjettömältä.

Hrrr, inhottavan kylmää ja tuulista! Talvi ei todellakaan ole mun juttu...
Ihana viikonloppu oli♥ Perjantaina ihana nuortenilta, aiheena rukous. Aika hujahti vähän liian nopeasti... ja muutenkin. On vaikea uskoa, miten pitkään ollaan jo oltu lukiossa. Viikko toisensa perään samat rutiinit toistuu ja kalenterin numerot vaihtuvat hurjaa vauhtia. En edes uskalla enää ajatella, miten vähän aikaa on jouluun.

Launtaina messuharkat, joissa pidättelin itkua koko ajan, koska mokasin puolet biiseistä. Tuntui ihan kamalalta, uskoin messunkin menevän päin honkia.
Sunnuntaina oli upea Valon messu, taas kerran hienot valaistukset ja yllättävä määrä ihmisiä, miltei 140! Messu oli varsin onnistunut pienestä mokailusta huolimatta, onneksi oli lahjakas bändi! Kiitoksia vaan kaikille osallistuneille! :)

Ulkolyhty.

Siskon sormus, jonka minä olen ominut (tietenkin).


Ulkovalot. Aluksi suunniteltiin "jääpuikkovaloja", mutta on
nää niin sata kertaa hienommat :)



Tästäkin viikosta on tulossa hyvä, ja etenkin viikonlopusta! Perjantaina S:n uuteen kämppään illaksi (okei, lukemaan filosofiaa, jos siitä tulee mitään), sitten nuorteniltaan ja lauantaina glamour-partyilya. Ai laik! 


Loppuun ihana Johanna Kurkelan 'Ehkä ensi elämässä'


Leppoisaa alkuviikkoa kaikille!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi, mä en vaan pysty lakkaamaan hehkuttamasta, että mä niin tykkään näistä kaikista sun kuvista! ((:

Ja lyhyesti sekä ytimekkäästi: ♥

J kirjoitti...

Kiitos Sara, minä pidän sinusta! :)

ainoukonlintu kirjoitti...

No nyt selvis mulle, että mitä tarkottaa 'härmä' (siis kai se on kuura?). :D Enpä oo ennen kuullu kyseistä sanaa muissa yhteyksissä, ku siitä paikkakunnasta puhuttaessa...

J kirjoitti...

Juu, kuurahan se meinaa :) :P