20. tammikuuta 2011

simply exhausted

Aloitan tällä tavalla ajoissa Harper's Islandin katsomisen. Missasin sen joka kerta, kun se tuli tv:stä. Lopulta olin niin paljon jäljessä että annoin olla. Onneksi on internet tällaisia tilanteita varten<3

Koulu on uuvuttavaa. Ystävällisyys, hymyily ja moikkailu ovat uuvuttavia. Olen väsynyt samoihin kasvoihin, olen väsynyt aina olemaan niin hiton ystävällinen kun voisi vain olla hiljaa eikä puhua kenellekään. Toisinaan haluaisin olla ihan yksin, ihan ihan yksin. Vaikkapa kokonaisen päivän. Don't get me wrong, en halua loukata.

En pidä itsestäni, siitä ihmisestä jollainen olen koulussa. Olen vähän liian iloinen. Ja nyt olen väsynyt tähän.

Jaanan blogista bongasin tämän siistin biisin Dirty Situation. Olinkin vallan unohtanut koko kipaleen olemassaolon. Nyt olen vähän paremmalla tuulella :)

Juuri nyt: yksi menolippu Britteihin, kiitos. Ei paluulippua.

Ei kommentteja: