16. tammikuuta 2011

Sunnuntai-illan sietämätön tylsyys

Naureskelen tässä Facebook-ryhmiä, joihin olen liittynyt :D Noin puolet poistin, koska ne eivät enää olleet ajankohtaisia. Tässä säästyneiden parhaimmistoa:

Asioilla on tapana mennä päin vittua.
Ei muistella pahalla ja sillee, mulkku.
Jääkaappi, tuo iltojeni ilo ja elämäni valo.
Kato perkele se meni rikki... mihin mä tän piilotan?
Kevät tulee! Rakastan kukkia, lintuja ja paidattomia miehiä.
Oh you're a fan of Farmville? I'm a fan of having a life.
Olen siskosi, sinulla ei saa olla muita jumalia.
Ruoka on hyvää ja syöminen kivaa.
Se mikä ei tapa, sattuu aivan vitusti!
Svea-pipot helvettiin.
The second a British man speaks, he suddenly becomes ten times hotter.
Don't cry, say fuck you and SMILE :)
En mä sulle naura, ääni pääni sisällä kertoo vitsejä.
Toisinaan yllätän itseni miettimästä sangen omituisia asioita.
Oon mä sua vähän katellu.
Olen huolestunut ufojen lentoturvallisuudesta Euroopan yllä.

P.S. Haluatteko tietää kuinka monta kertaa olen kuunnellut The Ting Tingsin Hands peräkkäin?

4 kommenttia:

Jenni kirjoitti...

Ihan parhaita noi ryhmät! :D
Itteki tekis mieli käydä noi fb-ryhmät läpi, siellä taitaa olla kaikkea jännää mullakin...

Anonyymi kirjoitti...

On kyllä hyviä ryhmiä. Iteltä löytyy päälle 100 jo. Ei niistä vaan voi olla tykkäämättä :D

- Johanna, kaima, haha.

Anonyymi kirjoitti...

"Oh you're a fan of Farmville? I'm a fan of having a life."
"The second a British man speaks, he suddenly becomes ten times hotter."

Niin parhaita! :''D

J kirjoitti...

Jenni: I know ;) Ja USKON!

Sara: Totta, totta! :D

Kaimaseni, mullakin oli niitä aika huima määrä :D