6. huhtikuuta 2011

desolate hearts

Ensin hyvät asiat. Tänä aamuna pari minuuttia seitsemän jälkeen kun hiippailin ainoana maailmassa bussipysäkille, ilmassa tuoksui metsätöille ja märälle maalle. Tarkkaan ottaen tuoksui samalta kuin märkä hiekkalaatikko mun perhepäivähoitajan luona.

Hyvä asia numero kaksi: se sinnikäs hiirulainen kiipeili taas tänään lintulaudalle - ja se pääsi sisälle! Meidän lintulauta on siis kuin pieni hirsimökki (pitkän maassa olevan kepin päässä), jonka sivuilla on tarpeeksi tilaa lintujen syödä. Ja hiirethän pääsevät melkein mistä tahansa raosta. Veli oli menossa hätyyttelemään sitä ja ties mitä muita raakuuksia tekemään pikku hiirelle, mutta minä poru kurkussa estin! Lopulta isäkin myöntyi, että annetaan sen olla.

Kolmas ehdottoman hyvä juttu: kello on jo tämän verran ja valoisaa on silti! Tietkin ovat melkein sulaneet. Ah! :)

Nyt on kritiikin paikka. En voi käsittää nuorten - tai oikeastaan kenenkään jokaviikonloppuista alkoholinkäyttöä. Se on ihan järjetöntä. Tänään kävellessäni kotiin mietin, että mikseivät ikäiseni nuoret ymmärrä että alkoholi voi aiheuttaa lapsettomuutta? Ei sillä, en väitä että kaikki haluaisivat lapsia, mutta osa haluaa jossain vaiheessa elämäänsä.
Sattumoisin en ihannoi sitä viinahuurujen täyteistä elämää joka nykyisin on muotia. Tekeekö se musta jotenkin huonomman ihmisen?

13. A song that is a guilty pleasure



Tämä biisi on ehdottomasti "guilty pleasure", koska kukaan muu ei tunnu tästä hirveästi pitävän :D
Okei, ehkä mun ikäiset tästä pitävät. Tämä nyt vain kuuluu sellaiseen kategoriaan..

Hetkinen, onko multa jäänyt kohta 11 välistä? No, laitan sen nyt tähän:

11. A song from your favorite band/artist


(Yksi niistä monista lemppareista)

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

OON NIIN SAMAA MIELTÄ tosta alkoholinkäytöstä! ärsyttävää ku eka viikonloppuna kaikki o päissää ja maanantaina mietitään et mitä tulikaan tehtyä ja voi apua kuin noloo ja mun tavarat meni hukkaa ja rahat meni enkä muista mitään EN ENÄÄ IKINÄ JUO mut sit jo keskiviikkona aletaan miettii et kenen luo mennään juomaan ja kuka hakee juomat ja kuka on kuski. JEE KUINKA KIVAA. ite kuulun kategoriaan joka nauraa tollaselle touhulle

J kirjoitti...

Nimenomaa! Se on niin turhaa ja lapsellista. Mäkin nauran :D Ja hei, toinen viisauden ääni!

P.S. Tervetuloa seurailemaan mun blogia, mäki käyn välillä kurkkimassa sun! :)

Anonyymi kirjoitti...

Haha meinasin tulla ärisemään, että oon niin samaa mieltä mutta te veitte molemmat jos sanat mun suusta! Liityn kolmanneksi pyöräksi! ;)

J kirjoitti...

Hyvä! :)