5. huhtikuuta 2011

we were in yesterday's news

Jatka lauseita mieleiselläsi tavalla!


Tänään tein matematiikan kokeen. En usko, että pääsen läpi. Olin ystävän luona myös, kokeen jälkeen.
Haluaisin matkustelemaan.
Olen itsepäinen ja itsenäinen, kuten pienenäkin.
Pelkään käärmeitä, verta, piikkejä, pimeää ja maailmanloppua (no nyt sanoin sen ääneen...)
Huomenna teen englannin koetta!
Kirjoitin viimeksi S:lle tekstiviestin.
Söin ranskalaisia kokeen jälkeen. Hyi minua.
Himoitsen kosketusnäytöllistä kännykkää ja kannettavaa tietokonetta. Tiedän, olen materialisti.
Odotan KESÄÄ!!
Kaipaan lapsuutta, menneitä kesiä.
Kuuntelen Donkey Ridea.
Fanitan ihmisiä, jotka toteuttavat itseään ja seuraavat unelmiaan.
Epäilen sosiaalisten tilanteiden hallitsemiskykyjäni.
Kadun monia typeriä juttuja.
Tavoitteenani on menestyä työssäni - ja ensinnäkin löytää se unelmien pesti.
Tulevaisuudessa haluan Kannustalon meren rannalle. Ja mähän saan sen.
Koulunkäyntiä voisin jatkaa ikuisesti, ainakin lukiota.
Inhoan itsekkyyttä, narsismia, eläinrääkkäystä, naiiviutta, ympäristön saastuttamista.
Kamalinta ympäristön pilaamisessa on se, että teemme vain hallaa itsellemme.
Rakastan hyviä kirjoja, kesää, uimista, merta, sisustamista, rauhanturvaajia ja oikeudenmukaisuutta. Näin esimerkiksi.
Luen nykyään aika harvoin. En löydä hyviä kirjoja.
Toivon tulevani joskus todella onnelliseksi.
Nyt en osaa olla.
En tiedä miksi elämä on niin vaikeaa.
Harmittaa etten osaa olla se kaikkien kaveri.
Positiivista on se, että KESÄ TULEE! Ja hurjaa vauhtia tuleekin :) Jään alta paljastuu jo tie! :)
Kesässä pidän eniten auringosta, uimisesta, rentoilusta ja ystävien näkemisestä.
Uskon Jumalaan ja vihreisiin arvoihin.
Tarvitsen toisten ihmisten seuraa. Olen läheisriippuvainen.
Toisinaan kuitenkin haluan olla ihan yksin, kaikessa hiljaisuudessa.
Iltaisin minua alkaa usein masentaa.
Tv:stä ei enää oikein tule mitään hyviä sarjoja.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei tää on kiva! :))

J kirjoitti...

Kiitti! Tehtävänanto vai mun "vastaukset"? :P

Anonyymi kirjoitti...

Molemmat! :) Aattelin et vois iteki duunailla ku on hetki ylimäärästä. :)))

J kirjoitti...

Teppä se :--)