8. huhtikuuta 2011

sweet dreams are made of this...

Olen nähnyt taas muutaman viikon putkeen pelkkiä painajaisia. Se on ihan kamalaa. Tiedättekö mitä unta näin tänä yönä?

Olin tappanut jonkun tytön jota raahasin perässäni pitkin lähellä olevaa tietä. Matkan varrella naapurin lapsi näki tämän. Tällä pojalla oli kuitenkin kiinalaisen, lihavan lapsen kasvot. Hänen kotitalonsa keittiön ikkunassa näkyi neljä aikuista pöydän ääressä. He tuntuivat tuijottavan poikaa ihailevasti, samalla tavalla kuin vastasyntynyttä vauvaa katsotaan. Nostin sormen huulilleni ettei poika kertoisi kuolleesta tytöstä kenellekään. Aikuiset siellä keittiössä eivät huomanneet minua.

Loppua unesta en muista tarkkaan. Piilotin tytön jonnekin ja pelkäsin ihan törkeästi että poliisit vievät minut. Se oli hirveää. Olin paniikissa ja peloissani unen läpikin. Tuntui kuin sydäntäni olisi puristanut vahva käsi.

Tänään oli äidinkielen koe, siinä oli vain novellianalyysitehtävä novellista Joimme kaljaa minun huoneessani. Uskon että se meni hyvin, mutta kun olin kirjoittanut kaksi sivua tulkintaani novellista, tajusin että tehtävänantona oli eritellä ja analysoida. Tulkitsemisesta ei siis puhuttu mitään :D Hupsis... Tänään illalla minä ja Sara pidämme nuortenillan! Det ska bli spännande :)

Ei kommentteja: