9. elokuuta 2011

she's gonna scream out: "this is great"

Mä en ole ollenkaan tyttömäinen tyttö. Mä inhoan korkokenkiä enkä todellakaan osaa kävellä niillä. Sen sijaan rakastan matalapohjaisia tennareita. Converseista en kuitenkaan tykkää. Ballerinat ovat ainoita "tyttömäisiä" kenkiä joista pidän. Ei mulle muutenkaan sopisi hirveän kukkainen tyyli.

Mulla ei ole kenkiä monta kymmentä kappaletta, vain muutamat ja olen niihin tyytyväinen. Laukkujakaan mulla ei ole kuin muutama. En koe tarvetta omistaa kymmeniä laukkuja jotta voisin valita joka päivä mieluisen. What's the point? Sama kengissä. Mulle on ihan sama jos joku katsoo laukkuani tai kenkiäni että miksi tolla on aina samat, eikö sillä ole muita.

En tunne oloani kotoisaksi hameissa tai mekoissa. Ne eivät sovi mun ruumiinrakenteelleni. Mutta pillifarkkuja ja löysiä housuja sekä shortseja tykkään pitää yllä.

Mulla on lyhyet hiukset ollut jo monta monta vuotta - nyt yritän kuitenkin kasvattaa niitä. Hiusten kasvattaminen on yksi maailman tuskallisimmista prosesseista, koska vähintään joka toinen päivä on bad hair day. Mutta yritän pitäytyä tavoitteessa. Joskus on pakko käydä saksimassa kuivia ja kärsineitä latvoja pois ja sitten on taas poru kun lyheni niin paljon.

Vihaan shoppailua. En koskaan löydä mitään itselleni sopivaa ja jos joku riepu miellyttää, se ei näytä miltään ylläni. Täydellisiä farkkuja on miltei mahdotonta löytää. Unelmieni takkiakin olen metsästänyt jo pari vuotta. Turhaudun, tulen pahalle tuulelle ja masennan kanssaolijoita. En muutenkaan viihdy vaatekaupoissa, en tiedä minne katsoisin.
Pidänkin nettikaupoissa shoppastelusta ja kuvastoista tilaamisesta paljon paljon enemmän.

En seuraa muotia, mitä nyt kuvastoista ja katukuvasta huomaan. Joskus on joitain tiettyjä juttuja kuten tuubikaulaliinat tai uggit (älkää muuten ikinä ostako, puhun kokemuksesta), mutta aina nekään eivät jaksa innostaa. En pukeudu mitenkään massasta erottuvasti, puen ylleni mitä haluan tai mikä on puhtaana. En voi sanoa olevani muodikas, enkä aina osaa pukeutua tyylikkäästi, kuten esimerkiksi siskoni osaa.

Älkää siis koskaan lupautuko kanssani shoppailemaan.

4 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Meidän pitää selkeästi mennä yhdessä shoppailemaan sielunsisko! :D Niin samanlaista on meno molemmilla, ettei ainakaan luultavasti ehdittäis turhautua toisiimme ennen kuin oltais jo turvallisesti nettikaupoissa :)

J kirjoitti...

Näinpä siis teemme joskus :P

Anonyymi kirjoitti...

Heissan höpö! Mulla ois sulle pieni ylläri mun blogissa, uusin postaus, tai toisteksuusin, jos olen jo ehtinyt kirjoittaa uuden mutta anyway! :)
Ja mulla on ikävä sua!♥
Ja suoraa tekstiä, tykkään!!

J kirjoitti...

Juu kiitsa Sara, huomasin sen joo! :> ikävä täälläkin, maanantaina nähdään :p

Kiitos :)