13. lokakuuta 2011

sitten kun osaan kaikki huonot päiväsi ulkoa, voit kutsua öitä sisään

Hirveän jouluinen olo. Aamulla ja vähän päivemmälläkin ulkona oli hyytävän kylmä, eilen tekemääni rahkakakkuun tuli joululta tuoksuvia ja maistuvia mausteita ja nyt hupparini ja lapaseni haisevat kuuselta, kun olin auttamassa isää klapihommissa. Ei mulla mitään joulua vastaan silti ole, lähinnä ajan kuluminen hämmästyttää.

Mulle tulee aina joulufiilis kun äidille tulee postissa joulukuvastoja. Jotexin joulukuvaston ilmestyminen on varma merkki siitä että pian on joulu! Kymmenen viikkoa, eikä sillä että laskisin ;)

Nyt näitä syksykuvia!





Sitä väriloistoa.


P.S. En malta millään odottaa että pääsen katsomaan tämän uuden Tintti-elokuvan! Mä rakastan Tintti-sarjakuvia, ja tän traileri vaikuttaa lupaavalta :) Vaikka se onkin animaatio, niin traileristakin on saatu jännittävä. Yleensä inhoan kaikkia piirrettyjä ja uudempia lastenelokuvia. Mutta toisaalta en ole koskaan halunnut nähdä esimerkiksi Scooby-Doota muuten kuin piirrettynä :P

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

KYMMENEN VIIKKOA?!??! Mihin tää syksy meni?!? Mut hei ihania noi puutaivasjuttukuvat! :)

J kirjoitti...

Älä! Tuntuu tosi oudolta :) Kiitos paljon <3

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Noista mustavalkoisista koivukuvista saisi hienot kankaat. Vähän kuin Vallilaa... Joulu! <3

J kirjoitti...

Heei totta! Mietin että tilaan niistä taulut....mutta minne? Tää mun huonee alkaa olla vähän crowded :D