29. marraskuuta 2011

sing for the moment

Tänään kymmeneltä äänitettiin studiolla meidän musiikinryhmän laulajien kanssa muutama biisi. Aluksi mua ei jännittänyt yhtään, mutta kun sain kuulokkeet päähän, menin vähän paniikkiin. Rustokorvis sattui ja se piti ottaa pois ja luurit tais olla muutenkin väärin päässä. Raajat täristen testailin miltä kuulostaa musiikki, onko liian kovalla yms. Että mua jännitti! Myöhästyin muutaman kerran säkeistöjen alussa mutta onneksi se oli helppo ottaa uusiksi :) Kun sitten kuulin itseni kaiuttimista äänityksen jälkeen olin ihan ällikällä lyöty - tältäkö mä kuulostan? Lauloin siis Billie Jeanin. Äänityksiä hoiteleva sijaisopettajamme päätti että siihen biisiin ei tule muiden ääniä vaan pelkät stemmat. Fine by me :) Olipa kokemus! Niin ja tämä musiikin ammattilainen kehui mun ääntä, olin otettu :)

Kuva: Weheartit

Nyt meitsi palaa lukemaan mantsaa! Tsemppiä muillekin kokeisiin lukijoille :---)

2 kommenttia:

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Sait siis vetää yksin?? :) Saatteko te jonkun tallenteen, mäkin haluun kuulla!

J kirjoitti...

Saadaan me :) Sit kun se saa joskus niistä tehtyä cd:t. Se puhui aikaisemmin myös et jos me annetaan sähköpostiosoitteita ni se lähettää sinne ne myös...
Ja juu vedin yksin :--)