16. joulukuuta 2011

looking to find a good thing in life

Huaaah, what a day! Mutta myös kivaa on ollut :) Mulla oli tänään matematiikan pikkukoe ja selvitin sen sitten lopulta! Opettaja näytti missä olin laskenut väärin ja miten piti laskea, ja se auttoi selvittämään monta matemaattista probleemaa :) Hassua sinänsä, että osasin laskea vaikean tehtävän mutta en niitä helppoja... :D Ruotsin sanakoekin meni hyvin vaikka ehdin lukea tosi vähän - mutta onneksi mulla on sellainen pää että heti jää sanat mieleen.

Olen tällä hetkellä tosi happy vaikka kiirettä riittää - huomenna tulee vieraita ja pitää siivota ja leipoa, mutta ei se mitään. Lempiserkkuja on aina ihanaa nähdä (tai tässä tapauksessa siis yhtä serkkua). Paketoin juuri heille lahjan ja onnistuin rikkomaan toisen teippirullapidikkeen viikon sisällä. Puristanko niitä liikaa vai miten ne aina hajoaa mun käsissä?

Illalla olen lähdössä joulutunnelmissa nuorteniltaan, ja vaihdan parin ystävän kanssa lahjoja. Rakastan lahjojen antamista - ehkä jopa enemmän kuin niiden saamista :) Olen kyllä ihan laittoman paljon pistänyt lahjoihin rahaa, en tarkoituksella mutta niin vain kävi. Mistä tulikin mieleeni - sain Kelalta kirjeen. Mun opintotuki nousee! Thank God! Yksi kaveri sai myös vastaavanlaisen tiedon, mutta hänellä laski :\

Tänään kun tulin bussilla kotiin, käännyimme pikatiellä mutkasta ja suoraan edessä aukeneva taivaanranta oli kuin liekehtivä oranssi raita. Tosi kaunis ja hetken jopa henkeäsalpaava näky.

En koskaan väsy katselemaan lentokoneita ja niiden lentoa.
Musta niissä on jotain tosi kaunista.
En myöskään pysty ymmärtämään miten ne pysyvät ilmassa.
Mulle on turha selittää sitä koska en vaan ymmärrä.

Kuvat: Weheartit

Mulle tuli äsken mieleen, miten ihanaa lapsena oli leikkiä paperinukeilla, siis niillä paperista leikatuilla "ihmisillä" joille leikattiin paperista hienoja vaatteita. Muistan, että mulla (tai mulla ja siskolla) oli Alpen -myslipaketin kartongista leikattu nukke :--) Se on jäänyt mieleen.

Mukavaa viikonloppua!

Ei kommentteja: