14. joulukuuta 2011

obsessed, depressed at the same time, I can't even walk in a straight line

Olen näinä kolmena aamuna saanut herätä yhdeksältä eikä ole kahteen tuntiin mikään kiire. Saa rauhassa syödä ja pestä hiukset ja pukeutua ja ehtii katsomaan Tunteita ja tuoksujakin äidin kanssa :) Ihan luksusta. Kyllä myöhäiset aamut on mun juttu. En voi sietää aikaisia heräämisiä. Muutenkin jos mulla on puoli yhdeksän aamu, joudun heräämään kuudelta, koska bussit menee niin...

Katsottiin äsken äidin kanssa Salaisten kansioiden jakso Squeeze. Jälkeenpäin olen sitä mieltä ettei olisi pitänyt katsoa. Ihan yhtä kuvottava jakso oli kuin mitä muistin :(

Mulla oli aamulla ihan keväinen olo kun kävelin bussipysäkille, lumi oli sulanut taas ja paikoittain oli vielä jäätä ja loskaa - siis ihan kuin keväällä. Kevääseen kuuluu myös koulujen loppumisen odotus, ja sitäkin oli vähän ilmassa. Johtuu ehkä tulevasta lomasta. En malta odottaa että kouluu loppuisi ja tulisi kesä.

Toivon, että mulla on kesällä aikaa tehdä tätäkin.
Kuva: Weheartit

P.S. Voitteko uskoa että joulu on jo ensi viikolla? ::) JA siitä on jo seitsemän kuukautta (7) kun oon viimeksi laskenut matikkaa. Nyt on matikan kurssilla vähän (lue: suunnattomia) vaikeuksia muistaa yhtään mitään.

Ei kommentteja: