12. joulukuuta 2011

the truth is out there

Oon aivan totaalinen Salaiset kansiot -fanaatikko, se on paras sarja mitä koskaan on tehty. Mitkään Supernaturalit ei pärjää sille ollenkaan. Tästä ei voi väitellä mun kanssa - kuten ei silti monesta muustakaan asiasta. Voisin puhua sarjasta loputtomiin, mutta kuka jaksais kuunnella :D Tilasin Discshopista ekan ja tokan tuotantokauden, ja tänään mun paketti vihdoin tuli! Mua harmittaa nyt vaan nää uudistuneet kannet. Ne vanhat oli sata kertaa paremmat. Ärrrr....





Jo tunnari laittaa vilunväreet menemään mun selässä:

4 kommenttia:

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Tääl olis yks, jonka kans voisit jutella loputtomiin :P

J kirjoitti...

Ai Salaisista kansioista? :D Katoin just äidin kanssa koko sarjan ekan jakson ja se tykkäs. Aion näyttää äidil kaikki ;)
En oo muuten vissiin koskaan ees kattonu sitä ekaa jaksoa.

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Tarkoitin J:tä, en itseäni. Muuten, tosi hieno favi ja aivan upea banneri!!!

J kirjoitti...

Ai joojoo :D Nyt tajusin. Kiitos kiitos :)