12. helmikuuta 2012

roll the dice

Vietin eilen ystävän kanssa peli-iltaa. Me pelattiin ihan oikeita pelejä - lautapelejä, kortteja ja huojuvaa tornia. Lauta- ja korttipelit ovat ihan parhaita. Niissä on sitä jotain :) Yksi mun lempipeleistä on Afrikan tähti, mutta pelasin sitä pienenä niin paljon että sain traumat :D Uno on törkeän hauska korttipeli. Rakastan myös normi korttipelejä, eli niitä joissa pelataan mailla ja numeroilla, kunkuilla ja jätkillä jne. En koskaan kyllästy pelaamaan läpsyä. Mua harmittaa että olen unohtanut jotkut pelit ja niiden säännöt ihan täysin. Olen myös laittanut korttini jonnekin niin varmaan talteen etten löydä niitä enää.






2 kommenttia:

Ansku kirjoitti...

Cluedo! Yks mun feivöriteistä, mutta kukaan ei koskaan suostu pelaamaan sitä ja siihen tarvitaan kuitenkin väh. 3 pelaajaa :/

J kirjoitti...

Mun myös :) Kyllä sitä kahdestaankin voi pelata mut se on vähän liian nopea peli ja liian helppo taktikoida vastaukset kun kaksi pelaa :D