19. huhtikuuta 2012

back down south

Mulla on nyt maantiede 3:n kurssi meneillään, mikä käsittelee "riskien maailmaa". Se on aika lailla edellisten kahden kurssin kertausta. Mä niin rakastan maantiedettä! Rakastan sitä tunnetta kun ymmärtää ja kun saa tietää lisää. Rakastan tunneilla sykkimistä :D

Oon myös happyhappytyytyväinen nelosjakson numeroihin, tosin harmittaa Suomen historian kurssin kokeesta saamani kasi, mutta en voi sille mitään. En ymmärrä, mitä vielä voisin kirjoittaa esseisiini. En ymmärrä, mitä opettaja vielä vaatii. Erityisen ylpeä olen matematiikan kurssin numerostani, se on mun toinen kasi siitä aineesta! Mua ei ole varustettu matemaattisilla taidoilla, mutta olen mieluusti kielipää kuin matemaatikko. Englanti 10, matematiikka 8(!!!!), historia 8, terveystieto 10. Suomi esihistoriasta autonomian aikaan -kurssista saadaan numero vasta Turun linnan vierailun jälkeen, jeij.

Eh, excuse me? Koko esseehän käsitteli sodan syitä...?
Vähän ihanaa country-Kings Of Leonia <3 huomioikaa ihana nauru videon lopussa! :D

Ei kommentteja: