27. huhtikuuta 2012

when you're happy like a fool, let it take you over

Mikä kesäisä päivä! Kesäisä on vallan mainio sana kuvaamaan tätä päivää, koska kesäinen on niin tylsä, ja tämä auringonpaiste ja lämpö kaikkea muuta kuin tylsää. Celsiuksista mulla ei ole tietoa mutta jos nää kelit jatkuu niin finally voin ostaa kevättakin! Kesäisä ja helpottunut on mielialakin, äikän esseeseen olin vihdoinkin vallan tyytyväinen ja ruotsin esseeseen sain 129 sanaa kieliopillisesti correctly muodostettuina :) Eli oon siis positiivisella mielellä kaikesta koulupanikoinnista huolimatta. Oon yhä edelleen aina helisemässä ruotsin kanssa, kun en jaksa opiskella kielioppia tai sanoja. Sitten musta tuntuu etten osaa mitään ja pelkään vain luulevani että oon hyvä.

Oon aivan rakastunut Bon Iveriin, miten jollain voi olla niin ihana ääni? On muuten hauskaa löytää biisien nimiä kartalta - Calgary Kanadassa, Orinoco Flow jokena Etelä-Amerikassa etc.


Ei kommentteja: