22. toukokuuta 2012

nerd? I prefer the term 'intellectual badass'

Oon nyt officially sitovasti ilmoittautunut syksyn ylioppilaskirjoituksiin ja mulla on pieni paniikki jo valmiiksi päällä. Enkku ja mantsa, mutta historia! Mä pidän historiasta tosi paljon ja haluun oppia ja tietää mutta kun se on niin vaikeeta! Mulla menee ihan kaikki sodat sekaisin, unohdan vuosiluvut ja sekoitan aikakaudet keskenään. Ihan hirveeltä kuulostaa! Haluan silti kirjoittaa sen koska pidän siitä. Tuskin mä siitä nyt hylättyä saan, eikä se oo mulla pakollisena niin uskon selviäväni. Pitää vaan lukea lukemisen jälkeenkin. Siks vähän hirvittää tämä tuleva kesä :( Heinäkuu olis se tärkein kuu kun pitäis lukea mutta eikös vaan mun heinäkuu menee ollessa pois kotoa. Rattoisaa. Onhan mulla silti vielä ennen koulun alkuakin aikaa, ja ekan jakson aikana. Plus kertauskurssit auttaa. EIKÖ???

nimim. rohkaisun sanoja kaivataan