4. elokuuta 2012

the moon is dancing among the clouds

Parit tunnelmat riparilta.... Isosena olo on aina yhtä mukavaa, mutta nyt hieman haastavaa koska ryhmä oli ihan jättimäinen. Olen silti yhä hengissä, ja täytyy sanoa että olen saanut tarpeekseni matkalaukkuelämästä - sitä olen vietellyt ihan riittämiin. Myös kaikenlainen kommuuniasuminen tältä vuodelta riittää kiitos. Mikään ei matkalta palatessa tunnu niin hyvältä kuin oma sänky (ja omat lakanat!!!) ja oma suihku.

Auringonlasku on aina yhtä kaunis.
Pojat olivat rakentaneet hirmusöpön joulukuusen,
joka sitten viimeisen yön aikana löysi tiensä tyttöjen aulaan.
The people.
Meri, mun ikuisuusrakkaus.
Huomenna reippaana pikkusten konfirmaatioon, ja jaiks mua jännittää noi mun korkkarit.

3 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

Kivaa, kun oot taas luettavissa :) Ootan innolla Irlanti-stooria!

J kirjoitti...

Huh, kunpa siitä vaan ei tulis liian pitkää stooria! Mulla ei ole edes kuvia vielä koneella, kun kone pitää laittaa uusiksi mutta kyllä se sitten ilmestyy!

Kiva että kaipailit :)

Ilona kirjoitti...

Ei huolta, jaksan odottaa :)