15. helmikuuta 2013

don't you worry, don't you worry child

Mun jalat on niin muusia! Ja lisäks sattuu oudoista paikoista, alaselästä ja kyljistä. Mutta hauskaa oli, nimittäin keskiviikkona meillä oli potkiaiset ja torstaina eli eilen penkkarit! Oon tosi ylpeä abeista, sillä koulussa osattiin käyttäytyä tosi hyvin viimevuotiseen verrattuna. Silloin kaikki abit olivat järkyttävässä humalassa koulussakin. Sarianna, oli kivaa tanssia sun kanssa! Mennään joskus toistekin :) Ja kiitos, kun yritit opettaa mua tanssimaan :D Sori että se oli vähän toivotonta :D

Penkkarit oli niin uskomaton kokemus. Olin tosi onnellinen ja ylpeä. Tuntui hienolta lähteä koulun pihasta kaikkien hurratessa meidän rekoille. Abiristeilylle en mennyt eikä yhtään haittaa :)

Yks tosi mahtava juttu oli se, että me sovittiin yhden mun kaverin kanssa "riita". Vaikkei se tavallaan ollut riita. Mutta kuitenkin.

Kuuntelutkin menivät tosi hyvin, ruotsin kuunteluissa meni kolme (KOLME!!!!!) 25:stä väärin. En olisi hurjimmissa unelmissanikaan haaveillut moisesta. En oo nimittäin ruotsissa yhtään niin hyvä kuin englannissa. Kuten aikaisemmin kirjoitinkin, musta kuuntelu oli tosi helppo. No, näköjään olikin. Pitää vielä toivoa, ettei se vaikuta pisterajoihin.

Englannin kuuntelussa mulla meni kaksi 25:stä väärin, oon tyytyväinen :) Syksyllä meni kolme väärin. Musta englannin kuuntelukin oli tosi helppo! Ärsyttää, että ne avot tuli taas vaan yhden kerran. Syksyllä siitä tuli kauhea haloo ja YTL vastasi, että "helpot tulevat vain kerran". Yeah, olkoon nyt vain miten helppo, mutta on hiton vaikeaa keskittyä kirjoittamaan ensimmäistä kohtaa ja samalla yrittää kuunnella, miten nauha jatkuu.

After all, happy.
XOXO

4 kommenttia:

Sarianna kirjoitti...

Hei, mikään ei ole toivotonta, jos niin päättää! Asenne oli kohdillaan, se on tärkeintä. ;) Hauskaa oli!!<3

KÄÄÄK onko tulokset jo tullu???

J kirjoitti...

Yep!!

Ei tulokset mutta abitreenien sivuilta näkee oikeat vastaukset! Etkö tienny? :s

Sarianna kirjoitti...

Joo tiedän mut en mä niitä ikinä muista mitä oon vastannu xD Tai helposta joo, mutta niistä vaikeemmista en. :DD

J kirjoitti...

Ai, hassua :D