14. huhtikuuta 2013

I can't go wrong as long as I remember where I'm from

Päivät menee hurjaa vauhtia. Vielä alkuviikosta olin superväsynyt koko touhuun kerhossa ja lasten riehumiseen ja odotin vaan viikonloppua - jas kas vain, nyt on sunnuntai. Kohta pitäisi alkaa tehdä huomisia eväitä. Syömisistä puheen ollen, olen kehittänyt itselleni uuden addiktion - Porin Leivän perunalimpun! Pari limppupalaa ja lasi maitoa, mmm mikä makunautinto. Mä tykkäsin pienenä tosi paljon limpuista ja sitten ne ei yhtäkkiä maistunut mulle enää enkä syönyt niitä pitkään aikaan. Nyt olen löytänyt ne uudelleen ja rakastan kaikkia makeita limppuja.

Pinkillä on muuten tosi hyvää uutta musiikkia, tykkään erityisesti biisistä Just Give Me a Reason, huomaa että se osaa tehdä koskettavaa ja herkempääkin musiikkia. Mulla on myös uudelta artistilta uusi lempparibiisi, nimittäin Phillip Phillipsin (kuka nimeää lapsensa näin) Can't Go Wrong ♥ Voittiko se Idolsin vai ei?

Aika muuten tosiaan juoksee. Olen enää kymmenen viikkoa Suomessa. Kun sitä ajattelee kuukausina, se tuntuu pidemmältä ajalta. Kymmenen viikkoa... apua! JA HARTAASTI ODOTETTU J. KARJALAISEN KEIKKA ON IHAN KÄSILLÄ - ENSI VIIKOLLA!!

Time is really the only capital that human being has, and the only thing he can't afford to lose. -Thomas Edison

2 kommenttia:

Ilona kirjoitti...

J. Karjalainen <3 Minne pääset katsomaan?
Ja hei onnea huipusti au pair -paikasta, vähän myöhässä ehkä mutta kuitenkin ihan hyvissä ajoin! ;) Your dream will come true :)

J kirjoitti...

Kinoon! <3 mä niin rakastan sitä!

Kiitos ihana, olet aivan oikeassa <3 ei yhtään myöhässä, siihen on vielä aikaa ;)