20. huhtikuuta 2013

"kohta rokataan"

J. Karjalainen oli just niin mieletön kuin olin kuvitellutkin! Aivan uskomaton keikka! Ovet aukesivat yhdeksältä torstai-iltana ja katseltiin siinä jonossa että okei meitä on jopa kymmenen ihmistä. Jukka ja bändi kävivät siinä meitä moikkaamassa. Kun keikka alkoi, Kino oli ääriään myöten täynnä ja tunnelma oli katossa! Osa biiseistä oli tosi koskettavia ainakin mulle because of muistot ja meininki oli niin mahtava, yleisö lauloi mukana ja ulvoi kohdassa jossain kuulen koiran haukkuvan ;) Ne soitti kiitettävästi vanhojakin biisejä, ja just ne joita toivoinkin. Telepatiaa sekin ;) Nyt sisko ilmoitti menevänsä jazzeille taas katsomaan ja olen niin kateellinen! Haluan ehdottomasti vielä joskus Karjalaisen keikalle uudelleen!

Niin ja SE KOSKETTI MUA!!! Thank you so much, truly had a blast! Man, you're good!

2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Nyt ei voi pestä kättä enää koskaan :D Vanhemmat artistit kunnioittaa yleisöä, harva vetää kahta tuntia putkeen ja vielä sellasella sykkeellä.

J kirjoitti...

Oon harmi kyllä pessyt jo moneen kertaan :( Niinpä, ihan mahtavaa oli!!