5. toukokuuta 2013

does everyone get hypnotized by your fire?

 Taas on ollut hyvä ja ihana viikonloppu! Eilen käytiin siskon kanssa ostamassa veljen vanhaan huoneeseen uudet tapetit ja valkattiinkin aivan ihanat! :) En ole hirveästi koneella ehtinyt viettää aikaa, koska olen lukenut valintakokeisiin. Nyt on vähän aikaa rentoutua ja kuunnella musiikkia! Ja hei, jäljellä enää 7 viikkoa Suomessa!! NIIN VÄHÄN!

Yo-kutsukortit ovat valmiina ja odottavat postitusta, job done!
Yllätys yllätys mun ja siskon mielipide näidenkin ulkonäöstä erosi paljonkin ja yllätys yllätys, siskolla oli parempi visio :D

Vihdoinkin pääsen lukemaan tämän! Mondokin tuli pari päivää sitten ja siitä oli muun muassa juttu Dublinista, Juha Itkosen kirjoittama - tosin vähän tylsä koska siinä käsiteltiin pelkkää kirjallisuutta.

Tässä tosiaan mun valintakoemateriaali, ihan kevyt paketti :D tässä on vieläpä jokaisella arkilla kaksi sivua, eli teksti on pientä ja asiaa paljon. Mutta mitä siitä, kun asia on mielenkiintoista! Oon lukenut tätä ihan ennätysvauhdilla tänä viikonloppuna, ehkä tää sit tosiaan on se mun ala.

Ei kommentteja: