3. toukokuuta 2013

I know you're no good but you're stuck in my brain

Vappu oli kiva, käytiin juhlimassa sitä kaverin kanssa ja yritettiin kovasti ehtiä ulos ennen valomerkkiä mutta ei me ehditty :D Lopetin jo työt kerhossa mutta mua pyydettiin heti takaisin kun toinen kerhotäti oli loukannut jalkansa. Olin jo ehtinyt unelmoida myöhäisistä aamuista mutta kyllä raha silti kelpaa. Tänään tulee MM-kiekkoa telkkarista mutta mä en ole paikalla, harmittaa ihan vietävästi! Suomen eka peli, se pitäis nähdä. Luulin ettei pelejä näy tv:stä ollenkaan mutta onneksi olin väärässä :) Odotan aina MM-pelejä kuukausia etukäteen! Miten mahtaa käydä uusien pelaajien kanssa? Keep your fingers crossed....

Mun taidonnäyte kerhossa. Tein sen ihan itse!

2 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Mitäh?? Luulit ettei tuu televisiosta? Haloo...

J kirjoitti...

ILMAISILTA KANAVILTA...