27. toukokuuta 2012

älä pelkää maailmaa

Rakastan mun rusketusrajoja, nimittäin näinä aurinkoisina kuumina päivinä oon vaan maannut ulkona ja ottanut arskaa oikein koko talven edestä! Ja olen onnistunut, mulla on kunnolliset rusketusrajat On myös vähän aikaisemmin saatu inhottava toppiraja mutta saan sen kyllä piiloon :)





Huomenna starttaa viimeiset ponnistelut tältä keväältä ja sitten au revoir meluisat käytävät ja liian pitkät oppitunnit ja bienvenue historian ja mantsan kirjat!
Nyt soi Pariisin Kevät ja Kesäyö ja mietin miten hyvältä Arto Tuunelan ääni kuulostaa kun hän laulaa matalalta. Tuo puolivälin instrumentaaliosio saa mut kylmille väreille!
Plus rummut.

2 kommenttia:

Pionimetsän Tiina kirjoitti...

Aah, hyvä kun muistutit, laitanpa sen heti soimaan :) Siis voi ei miten ihania nää kuvat, munkin on varmaan pakko hankkia pitkä putki. Valtavan hienoja, näissä on syvyyttä ihan eri tavalla kuin lyhyellä otetuissa plus tietty värit ja sävyt. Oot niin taitava kuvaamaan <3

J kirjoitti...

Olin onnekas kun se tuli siinä mukana. Joo sillä saa kyl niin paljon parempia kuvia!

Kiitos, säkin oot lahjakas :)