24. toukokuuta 2012

finally facing my Waterloo

Törmäsin tänään kirjastossa mun yläasteaikaiseen historian opettajaani ja mun oli ihan pakko kertoa että kirjoitan syksyllä historian - sitä nostalgiaa! Mun rakkaus näihin aineisiin jotka aion kirjoittaa on kyllä kummunnut ihan siitä että mulla on ollut niin hyvät opettajat. Niin intohimoiset omasta aineestaan, niin kiinnostuneita siitä. Joten kiitos kuuluu hyville opettajille :)




Oon lukenut niin paljon että mun pää on ihan pyörällä. Osaan varmaan kertoa kaiken maantieteen koealueesta vaikka unissani. Kunpa huomenna ei tulisi blackoutia, ja kunpa en näkisi painajaisia maanjäristyksistä.

Kuuntelen Abbaa ja yritän henkisesti valmistautua viikonloppuun, koska joudun istumaan nenä kiinni kirjassa koko heräilläoloaikani. Huomisen jälkeen vielä ruotsi, uskonto (missähän mun kirja edes on?) ja äidinkieli. God help me. Kokeisiin lukeminen on kyllä mun Waterloo.

Nyt poistun katsomaan Criminal Mindsia, johon oon taas koukuttunut. Nää vanhemmat on niin paljon parempia kuin uudet tuotantokaudet! Gideon, Elle ymsyms. Kaksi sanaa: Shemar Moore

Ciao!

Ei kommentteja: