Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ikea. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste Ikea. Näytä kaikki tekstit

7. syyskuuta 2013

ikea inspiration

tämä keittiö ihastutti selkeydellään, ja välitilan materiaali hurmasi

pieni osa minussa rakastaa kaikkea hempeää ja romanttista ainakin pieninä annoksina, kuten tekstiileissä

rosoista ja romanttista, just the way I like it

kuten yllä, plus tuollainen sänky vaan olisi niin mahtava - tai tuollainen sohvasänky

kuten yllä, plus valoisuus

jälleen tämä selkeys, harmonia, yksinkertaisuus - tätä makuuhuonetta olen ihaillut aiemminkin

kuvat saa klikkaamalla isommaksi
kaikki kuvat IKEA

2. syyskuuta 2011

inspirations pt. 2

Lisää Ikeaa tiedossa! Yritän täällä parantua ärsyttävästä syysflunssasta, ja toivon että äiti tuo kaupasta jäätelöä, et olis vähemmän tukala olla. Ajankuluksi valikoin muutaman lempparin Ikean keittiöaiheisista kuvista! Nauttikaa :)

Ihana ruokailutila, joskin vähemmän ihana miesihminen pilaamassa kuvaa :D

Aivan ihania kalusteita. Olen tykästynyt tummiin ja jopa mustiin huonekaluihin. Yhdessä Kannustalon messutalossa Kokkolan asuntomessuilla oli mustat keittiökaapit. Se oli todella näyttävä.

Lisää tummia kalusteita.



Tulee nälkä katsellessa.



En malta odottaa että mulla on oma talo ja saan kutsua päivällisvieraita <3



Kuvat Ikea.

27. elokuuta 2011

inspirations

Kävin Ikean sivuilla kuolaamassa ihanien huoneiden perään. Nämä uutuudet pistivät silmään positiivisella tavalla.

Tässä keittiössä on jotain, mistä pidän. Lattia on ihanan värinen, samoin altaan yläpuolella olevat kaapit.
Jollakin tapaa keittiö on kuitenkin liian moderni.

Ihana ruokailu-/olohuone. Voisin hyvin kuvitella asuvani tällaisessa kämpässä. Ihania värejä. Kauniisti sisustettu erkkeri on plussaa. Siellä kelpaa loikoilla hyvän kirjan kanssa.

Isot ikkunat ja isot valkoiset sohvat = ihastus.

Sisustuksen huolettomuus ja maanläheiset värit luovat ihanan kutsuvan tunnelman. Täälläkin voisin ihan hyvin asua! :)

Kuvat Ikea.

24. huhtikuuta 2011

this I love

Tähän aurinkoiseen & lämpimään pääsiäissunnuntain iltapäivään kuvapläjäys Ikean sivuilta ja piilomainontaa!

Ihanan seesteinen ja valoisa makuuhuone.
Semisti sinistä, siis hieno! Just tätä sinisen sävyä, josta pidän.
Ei liian vaalea eikä tumma. Täydellinen siis :)
Ihanaa pelkistyneisyyttä ja yksinkertaisuutta. Rakastan lattiaa!
Tuo kaappi on hirmuisen söpö. Ihana syvän vihreä sävy.
Tässä on vähän tätä kantrihenkeä. Lehmäntalja lattialla ja vaaka-
laudoitetut seinät. Ruskeat kaapit ovat hyvä kontrasti, ja pidän
noista spoteista. Ja kamiina! Olin ihan unohtaa sen :)
Tältä haluan tulevan asuntoni näyttävän. Rennolta mutta viimeis-
tellyltä. Värejä, musat esillä, taidetta, kontrasteja.
Tyylikkyyttä ja makua ;)